Čtvrtek 07/05/2020

Dobrý den. Bez slovních hrátek a snahy o odlehčení v náročné situaci, kterou stále trvající karanténa určitě je, přejdu rovnou k věci.

Dnešní setkání s vedením školy vyústilo v dotazník do rodin, který Vám budeme v nejbližších dnech zasílat. Dotazník bude stručně shrnovat provoz a podmínky provozu školy od 25/5 do konce školního roku, ale jeho cílem bude především zjistit, kolik z Vás bude mít zájem za daných podmínek dítko na školní docházku přihlásit. Není potřeba posílat mi teď Vaše souhlasy, žádat je budu až po zaslání dotazníku vedením školy.

Dnešní den nebyl prostor pro zasílání zpětných vazeb, zítra mám v rozvrhu vyhrazený čas, s potěšením si prohlédnu zaslané práce a dětem odpovím.

A už nemám, co bych Vám řekla, jdeme na to!

Čtení

Mám zadáno denně číst z vlastní knihy a zapsat poznámku do Času číst. A dnes je poslední den, kdy si zapisuji, paní učitelce mám poslat fotku tohoto listu. Proto to dnes udělám. Jsem spokojený, četl jsem poctivě, Čas číst jsem odeslal, můžu jít na psaní.

Psaní

Písanka str. 32 / miminka 2 řádky, kuklínci 3 řádky, mravenečci – celé

Před psaním vybarvi: želva žába žížala koblížky žlutá zelená

A teď začni psát. Píšeš podle toho, kolik sis v úvodu zvolil.

Mám napsáno. Popřemýšlím, zda jsem poslal učitelce úterní přepis slov. Jestli ne, pošlu ho a jdu dál, jestli ano, jdu rovnou dál.

Matematika

PS str. 31 / oranžová kytka

Cvičení tohoto typu mám ráda, dává dítku možnost si uvědomit, jak se mění základní číslo, když stále přidávám např. 2.

PS str. 31 / zelená kytka , zvolte jeden sloupek

PS str. 31 / Vypočítejte řetěz. K jakému číslu dojdeš?

Mám vypočítáno a už nemám kam dál jít. Mám! Začíná mi volno. Dám si věci do tašky a mám jít domů :). Sejdeme se zase v pondělí.